Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lägga in bilder i forumtrådar?

Produkter
(logga in för att koppla)

jpgrahn

Aktiv medlem
Alldeles nyss, 15/2 2025 kl 1620, la jag upp en tråd med titeln "MIDI eller Loupedeck+ eller Loupedeck Live eller Tourbox Neo eller vad håller jag på med..."

Min personliga beskrivning av några vanliga enheter som används i LR. Två av bilderna syns direkt på rätt plats i texten men två av bilderna får bara en länk som jag måste klicka på för att få se bilden. Är detta en bugg eller gör jag något fel? Vad jag kan bedöma behandlade jag samtliga bilder på precis samma sätt. Ändå syns två och två blir bara till länkar.

Du har laddat upp bilder som är flera megabyte och jag tippar på att det finns en gräns där de blir länkar istället. De två som är en länk är över 6 MB.

Det där lät som ett mycket bra förslag. Problemet är att även när jag sparat om bilderna och gjort dom mycket mindre så har jag samma problem.
1739639781816.png
Ingen av bilderna är över 6MB. Nu är allt totalt mindre än 6MB.
Ska prova med skärmdumpar istället

Många megabyte talar väl för att det var bilderna med flest pixlar, så det kanske var det som spökade om det inte var både och. Har man tråkigt kan man ju testa sig fram i t ex testforumet.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto