Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Lägenhetsfotografering
- Trådstartare davstr88
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
iSolen.se
Guest
Hej allihopa!
Jag skall sälja min lägenhet som ligger på Kungsholmen i Stockholm, och letar efter någon som man kan vända sig till för att få hjälp med fotografering för en rimligt ersättning.
Har ni några tips? Maila gärna mig era tips.
Mvh,
David
Antar att du säljer utan mäklare. Varför inte annonsera under jobb-sektionen och/eller på blocket?
davstr88
Ny medlem
Antar att du säljer utan mäklare. Varför inte annonsera under jobb-sektionen och/eller på blocket?
Jag säljer själv via hemverket. Jag tänkte att ni som sysslar med fotagrafi kanske kände till ett företag. Hittar ingenting på blocket, och är inte så sugen att betala 160 kr för att lägga ut en annons där.
Kom gärna med tips!
iSolen.se
Guest
Jag säljer själv via hemverket. Jag tänkte att ni som sysslar med fotagrafi kanske kände till ett företag. Hittar ingenting på blocket, och är inte så sugen att betala 160 kr för att lägga ut en annons där.
Kom gärna med tips!
Fotosidans jobbforum.
Men allvarligt...160kr i en miljonförsäljning. Sparar du inte på fel ställe nu?
snap01
Aktiv medlem
Kom gärna med tips!
Du tycker 160 kr är mycket att betala för att bilderna ska läggas upp på blocket ? Vad tycker du är rätt pris för fota din lägenhet ? Känner många bra mäklare med dom är jag övertygad om att du får mer betalt pga bättre marknadsföring, bättre bilder kunskap o erfarenhet men dom tar betalt för sitt jobb likaväl jag som fotograf.
davstr88
Ny medlem
Du tycker 160 kr är mycket att betala för att bilderna ska läggas upp på blocket ? Vad tycker du är rätt pris för fota din lägenhet ? Känner många bra mäklare med dom är jag övertygad om att du får mer betalt pga bättre marknadsföring, bättre bilder kunskap o erfarenhet men dom tar betalt för sitt jobb likaväl jag som fotograf.
Lite märklig argumentation. Jag vet inte ens om blocket är rätt forum att annonsera efter den typer av tjänster (finner ingen relevant kategori att lägga annonsen under), så istället för att chansa så tänkte jag fråga om någon känner till någon bra fotograf. Det handlar även om att få en referens.
Ni som redan kommit med okonstruktiva svar undanbedes svara igen!
Tack!
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.