Annons

Kurs/workshop i västra götaland

Produkter
(logga in för att koppla)

mimmione

Aktiv medlem
Hej är så HIMLA sugen på att gå någon inspirations kurs nu i vår eller sommar. Har fotograferat i några år och har gått både grundkurs och fortsättningskurser i att fota. Nu söker jag något som kan inspirera och ge lite ny energi till mitt fotograferande, någon som kan rekommendera någon bra kurs/workshop i Borås/Göteborgstrakten. Spelar ingen roll någon speciell inriktning, kanske inte studiofoto dock.

Ing-Marie

Oj, hmm, följ med på de "photowalks" som Fotografiska föreningen i GBG anordnar titt som tätt kanske? Nu den 22e feb nästa gång.

FFG brukar också ha lite blandade workshops och kurser under åren, precis som alla större fotogrupper/klubbar brukar ha.

Annars är ett bra sätt att inspireras att helt enkelt umgås med likasinnade, i Göteborg har vi/FotoVäst fikaträffar varannan vecka till exempel...

Oj, hmm, följ med på de "photowalks" som Fotografiska föreningen i GBG anordnar titt som tätt kanske? Nu den 22e feb nästa gång.

FFG brukar också ha lite blandade workshops och kurser under åren, precis som alla större fotogrupper/klubbar brukar ha.

Annars är ett bra sätt att inspireras att helt enkelt umgås med likasinnade, i Göteborg har vi/FotoVäst fikaträffar varannan vecka till exempel...

Jo dit ska jag, är anmäld, ska bli jättekul, har sett att ni har något typ av fotofik i Göteborg, men har inte vågat mig dit. Är ju en bit för mig att åka en vanlig vardagkväll.

Hej! Vi ser att du kör med AdBlock. Vi förstår att man kan ogilla annonser men det är en viktig inkomstkälla för att driva denna sajt och täcka de kostnader vi har. Om du inte vill slå av Adblock för just Fotosidan så stöd oss gärna genom att till exempel köpa ett Plus-medlemskap.
ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto