Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kurs/workshop i västra götaland

Produkter
(logga in för att koppla)

mimmione

Aktiv medlem
Hej är så HIMLA sugen på att gå någon inspirations kurs nu i vår eller sommar. Har fotograferat i några år och har gått både grundkurs och fortsättningskurser i att fota. Nu söker jag något som kan inspirera och ge lite ny energi till mitt fotograferande, någon som kan rekommendera någon bra kurs/workshop i Borås/Göteborgstrakten. Spelar ingen roll någon speciell inriktning, kanske inte studiofoto dock.

Ing-Marie

Oj, hmm, följ med på de "photowalks" som Fotografiska föreningen i GBG anordnar titt som tätt kanske? Nu den 22e feb nästa gång.

FFG brukar också ha lite blandade workshops och kurser under åren, precis som alla större fotogrupper/klubbar brukar ha.

Annars är ett bra sätt att inspireras att helt enkelt umgås med likasinnade, i Göteborg har vi/FotoVäst fikaträffar varannan vecka till exempel...

Oj, hmm, följ med på de "photowalks" som Fotografiska föreningen i GBG anordnar titt som tätt kanske? Nu den 22e feb nästa gång.

FFG brukar också ha lite blandade workshops och kurser under åren, precis som alla större fotogrupper/klubbar brukar ha.

Annars är ett bra sätt att inspireras att helt enkelt umgås med likasinnade, i Göteborg har vi/FotoVäst fikaträffar varannan vecka till exempel...

Jo dit ska jag, är anmäld, ska bli jättekul, har sett att ni har något typ av fotofik i Göteborg, men har inte vågat mig dit. Är ju en bit för mig att åka en vanlig vardagkväll.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar