Annons

kurs i raw-hantering

Produkter
(logga in för att koppla)

thessan76

Medlem
Vet inte om ag postar denna fråga rätt - kanske bör den hamna i ett annat forum?

Nåväl, jag chansar.

Jag vill gå en kurs där vi först fotar och sedan sitter vid en dator och behandlar bilderna i raw-format.

Tips någon?

Hittade en när jag googlade, men det var lite dyr, låg på 4500 exkl. moms. Är kanske inte dyr?
 
Visst är väl detta bra men jag känner att jag skulle vilja ha tips som jag kunde skriva ut på papper. Jag känner även att en riktig utbildning där jag fick ta med mina bilder och få tips på hur att praktiskt arbeta med dessa vore bra. Efter att ha sett filmerna känner jag att jag fortfarande befinner mig på ett gungfly. Känns som att jag snart ger upp och övergår till JPG auto från kameran igen...
 
Rind skrev:
Visst är väl detta bra men jag känner att jag skulle vilja ha tips som jag kunde skriva ut på papper. Jag känner även att en riktig utbildning där jag fick ta med mina bilder och få tips på hur att praktiskt arbeta med dessa vore bra.

Eftersom du frågar så lägger jag ut denna länk till våra kurser http://www.profiler.nu/utbildning.html

Priset ligger fortfarande rätt högt, men det kostar att ha bra skärmar, datorer och skrivare :)

Stefan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.