Annons

Kungsholms Foto

Produkter
(logga in för att koppla)
Visserligen känner jag nån där en aning, men det är VERKLIGEN en seriös butik och jag gillar VERKLIGEN inte att nån skriver illa om dem pga en upplevelse.

Jag kan tyvärr inte ta hänsyn till din känslosamma relation till butiken när jag skriver om hur jag blev bemött. Oavsett hur VERKLIGT lite du tycker om det. Jag har varit inne i butiken en gång. och blivit illa bemött en gång. Det är 100 % dåligt bemötande från den butiken för min del. :)

Men det jag reagerar på är att det inte var så tydligt i ditt svar att det bara handlade om Fotokungen. Du citerade inte hela Håkans inlägg och inledde ditt inlägg med en tumme ner, läser man snabbt hade man kunnat få intrycket att det var Kungsholms Foto du gjorde tummen ner åt.

Jag förstår hur du tänker, fastän jag inte håller med (Fotokungen nämns redan i första meningen). Men vi lämnar saken därhän och återgår till tråden. :)

Ett stycke objektiv beställt och betalt från dem, så vi får se hur det går. Jag tror inte att det ska vara några som helst problem.

Objektivet kom fram med posten idag! Supersnabb leverans, 1 dygn!
Allt var välpackat och objektivet helt underbart!
Mycket smidiga att göra affärer med och en riktigt seriös affär trots den dåliga hemsidan ;) Kunnig och schysst personal.
Rekommenderas absolut till er andra som funderar att köpa därifrån.

Köpte en 40d som jag beställde via mail i onsdagsmorse(fick svar med referensnummer samt konto att betala till.), och fick paketet igår och kunde hämta den efter jobbet.
De har en trist hemsida, men verkar ha perfekt service.

Trojan Horse på deras hemsida?

Nu är det kanske mitt anti-virusprogram (avast) som överreagerar men när jag gick på deras hemsida (www.kungsholmsfoto.se) så får jag iaf upp en varning om en Trojan Horse, JS:Bulered[Ttj].

Om någon känner folket där så kanske dom ska titta på det, drar iväg ett mail till dom också.

Fått svar från Kungsholms Foto nu

Dom säger att dom kollat med olika virusprogram och att det bara är Avast som larmar, så det är väl antagligen Avast som är lite överkänslig i det här fallet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar