Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kulturama

Produkter
(logga in för att koppla)

martim

Aktiv medlem
Hej!

Jag funderar på att söka till kulturama, men utbildningen kostar som bekant en del pengar. Är det värt det? Ska jag söka nu, eller ska jag vänta och söka folkhögskolor till hösten?

Absolut.. och det ar inte sa dyrt om du far CSN-bidrag. (Jag gick dar och kommer aldrig mer klaga pa hoga kostnader i Sverige.. gar nu en skola i USA.. ojojoj.. dar kan vi snacka pengar. Plus att vi just fatt en asna till president. Igen.)

Jozig skrev:
Hur gick det? sökte du? Nyfiken på ev kasskamrater, jag ska gå där!

Hur det gick? Vad menar du.. vad jag tyckte om Kulturama eller hur bra jag var i skolan? ;)

Sokte jag? Ja, annars ar det svart att komma in.

Ok, kul att du ska ga dar. Lycka till!

Nej .. jag bestämde mig för att skita i det... Jag tänkte att det finns så många bra skolor som är gratis, så jag kanske kanske kanske står ut med ännu ett halvår utan att plugga foto... Jag hoppas det... För mycket pengar. Följ gärna upp med att berätta hur det är på skolan .. det blir kanske att jag söker den senare istället.

linaphoto skrev:
Hur det gick? Vad menar du.. vad jag tyckte om Kulturama eller hur bra jag var i skolan? ;)

Sokte jag? Ja, annars ar det svart att komma in.

Ok, kul att du ska ga dar. Lycka till!

aha! jag fick bara ett mail om att jag fatt svar i diskussionen, sa jag antog att det var riktat till mig. laste inte hela traden, sorry. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar