Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kul idé!
- Trådstartare Anderzon
- Start datum
Liax
Aktiv medlem
Varför inte tillverka uppblåsbara fullskaliga versioner av fotosidans skapare!? Man skulle då kunna tänka sig att trycka "fotosidan.se" på både fram och baksida, eller annat lämpligt ställe.
En sådan docka skulle sedan kunna användas i många spektakulära sammanhang, bara fantasin sätter gränser.Man skulle t ex kunna fylla dom med helium, binda ett snöre i dom och sedan låta arrangemanget sväva över t ex ens hus eller sommarstuga som en reklamballong. Det skulle vara mycket effektfullt! Frågan är väl bara var man skulle binda snöret?? ;-)))
En sådan docka skulle sedan kunna användas i många spektakulära sammanhang, bara fantasin sätter gränser.Man skulle t ex kunna fylla dom med helium, binda ett snöre i dom och sedan låta arrangemanget sväva över t ex ens hus eller sommarstuga som en reklamballong. Det skulle vara mycket effektfullt! Frågan är väl bara var man skulle binda snöret?? ;-)))
www.tille.se
Aktiv medlem
Ska bära min t-shirt med stolthet om det kommer en sådan.
Dataspelet borde väl gå ut på att samla på sig så mycket teknisk fotoutrustning som möjligt. Ett omvänt Mad-spel.
Dataspelet borde väl gå ut på att samla på sig så mycket teknisk fotoutrustning som möjligt. Ett omvänt Mad-spel.
Bryggarn
Aktiv medlem
Sumpen skrev:
T-shirt och stickers i all ära, men det känns som om jag har gjort det förrut... Andra förslag vore
- linsskydd, 52mm (saknar en)
- mörkläggningsskynke för storformatare
- kameraremmar
- fotoväst
- fotokeps (ny uppfinning, med massor med filterhållare)
- äähhh, nu tog fantasin slut...
- gråkort kanske
Orelle EFS
Aktiv medlem
Tshirten och klistermärket är mitt!!!
Superidé
Fotosidan.se hade gjort sig på min bil!
Fotoväst är klart bra också
Superidé
Fotosidan.se hade gjort sig på min bil!
Fotoväst är klart bra också
Mumiemonstret
Aktiv medlem
> - gråkort kanske?
Jaa! Att ingen har tänkt på att göra ett gråkort som inte alls är grått utan innehåller reklam!
Man kan förstås trycka ett svart kort och låta den vita texten uppta exakt 18% av ytan... För att göra det lite mer utmanade med spotmätning.
Jaa! Att ingen har tänkt på att göra ett gråkort som inte alls är grått utan innehåller reklam!
Man kan förstås trycka ett svart kort och låta den vita texten uppta exakt 18% av ytan... För att göra det lite mer utmanade med spotmätning.
mipert
Aktiv medlem
Varför inte en skärpetestkarta?
www.fotosidan.se skrivet med antikva i varierande grader och kontraster.
www.fotosidan.se skrivet med antikva i varierande grader och kontraster.
erikn
Aktiv medlem
Sumpen skrev:
- linsskydd, 52mm (saknar en)
- mörkläggningsskynke för storformatare
- kameraremmar
- fotoväst
- fotokeps (ny uppfinning, med massor med filterhållare)
- äähhh, nu tog fantasin slut...
Självklart skall det vara fotoprylar! Se till att fixa någon snygg design på grejorna också, så det inte blir några sunkiga standard-reklam-T-shirts. Linsskydd tyckte jag var en utmärkt idé!
pettersson
Aktiv medlem
Eller en sån där liten exlusiv nål som man sätter på kavaj kragen...
Förslag på prylar:
* Fotosidans kamerasystem (lådkamera ev. + optik )
* Fotoväst
* Skärmsläckare
* Motljusskydd
Förslag på prylar:
* Fotoväst
* Skärmsläckare
* Motljusskydd
Bryggarn
Aktiv medlem
pettersson skrev:
Eller en sån där liten exlusiv nål som man sätter på kavaj kragen...
Förslag på prylar:
* Fotoväst
* Skärmsläckare
* Motljusskydd
* Skärmkeps till datorn