Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kretik och effektivisering!

Produkter
(logga in för att koppla)
Tack för alla svar. Har tagit åt mig av all kritik och skall försöka fixa min portfolio. Återkommer senare med updateringarna.

Tack // Mattias!
 
Sådär, har försökt att ta åt mig av all tidigare kretik. Förutom att färgerna är tråkiga, tycker om dom =). http://w1.303.telia.com/~u30323715/

Vore snällt om ni återigen kunde kritisera mera!

Strunta i att länkarna inte fungerar. Kolla själva upplägget, vill ha en lättnavigerad och enkel site.

Tack på Förhand // Mattias
 
Jag tycker att du kan renodla lite till. De där ramarna med prickar känns överflödiga. Jag skulle nog föredra en bild som drar till sig uppmärksamheten mer, på första sidan. I övrigt är den bra. Jag tycker att färgerna fungerar ok!

Lycka till...
 
Jessica_ skrev:
Jag tycker att du kan renodla lite till. De där ramarna med prickar känns överflödiga. Jag skulle nog föredra en bild som drar till sig uppmärksamheten mer, på första sidan. I övrigt är den bra. Jag tycker att färgerna fungerar ok!

Lycka till...

Utan någon slags ram så upplevdes sida väldigt osymmetrisk. Vet inte hur jag skall slippa detta utan att lägga in någon slags ram.
Har någon förslag?

Tack // Mattias
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.