Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

^Korvsugen så in åt skogen^ sön 3/2

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Stockholm:

Vad sägs om en sväng ut till Tyresta Nationalpark på Söndag om vädret håller i sig?

Fota lite natur, Klä sig varmt, Frysa, Umgås, Grilla korv över öppen eld och allt annat man kan komma på att göra i skogen :)

//Marcus

0708 777895

Bild från Jan 2007

Bilagor

• 2289-stensjön-40k.jpg
    2289-stensjön-40k.jpg
    38.5 KB · Visningar: 913
Söndagar brukar ju inte funka för en annan...
Ska se vad jag kan göra, har ju varit sugen som attan på att följa med ut å fota...
Å jag vart ju inte mindre sugen när du ville ut i mina trakter å fota :)

Säger ett kanske till å följa med, måste kolla om jag kan omprioritera helgen först :)

Hej !
Om det är bra väder så är jag sugen på att hänga på. Hur hade du tänkt att vi skall ta oss dit i så fall, har själv ingen bil.

Ok!

Betraffande bil så ordar det sig på ett eller annat vis, det finns två platser kvar på Honkanens bil så långt..

Bilagor

• 2388-längs-leden-besk-40k.jpg
    2388-längs-leden-besk-40k.jpg
    39.8 KB · Visningar: 840
När går tåget? Jag har besök över natten och kan nog inte smita iväg för tidigt med hedern i behåll.

Jaha det friskas på :)

Kl 10 borde vi åka från Södermalm!

Då tar jag mig friheten att göra en bokningslista för första bilen.

Honkanen
Marcus
Kjell
Jimmy

Kan ju bli riktigt schyst vet ja!

Bilagor

• 2310-grillar-sjön-40k.jpg
    2310-grillar-sjön-40k.jpg
    39.2 KB · Visningar: 812
mackan skrev:
Jaha det friskas på :)

- Ingen aning om vad du talar om Mackan, men kl 10 blir på tok för tidigt för mig. (Eller kan man dra den där om "tidig squash-träning" en söndagmorgon?)

Synd, men jag får lämna sleep over den här gången och släppa bilplatsen till någon annan. Kanske startar en parallell utbrytarfotokompistråd om det är någon som vill köra en sväng senare på söndag.

Ni verkar ha tur med vädret. ;)

Haha, Ok Jimmy du lämnar WO på plats i bilen synd!
Men det kommer väl ljusare tider när man kan starta framåt 3-bläcket eller nåt ;)

Jag är på och bokar gärna en plats i bilen. För som det ser ut nu så kan jag inte få loss någon bil, men ska höra mig lite för imorgon igen.

Den här resan hänger ju på hyfsat väder.
Annars får det bli en gatufotorunda i stan....:)

Ska bli kul dock, jag har aldrig varit i Tyresta Nationalpark.

Och som Mackan sa så lär vi komma iväg allra senast 10.00 från stan.

Andreas: det går naturligvis bra att boka plats i bilen

Yes, då håller vi tummarna för att det blir skogsgfoto!
Annars finns ju en och annan väg som man kan gå loss på om man skulle sakna gatorna för mycket :)

Bilagor

• 2710-fornborgsslingan-40k.jpg
    2710-fornborgsslingan-40k.jpg
    38.2 KB · Visningar: 750
Trevligt initiativ Marcus!
Tyvärr uppbokad på annat kl 15:00 på söndag, blir nog lite väl tajt, hoppas ni får det trevligt och bra väder/ljus.

Mvh/Peter

Deltagarlista så långt

Martin
Andreas
Kjell
Marcus
Honkanen
Rebecca
Jon
Jens

Kul, då har vi väl två fulla bilar!

Bilagor