Annons

Kortläsare för 60MB/s och 90MB/s CF-kort.

Produkter
(logga in för att koppla)
Varför nöja sig med en Volvo när det finns en Ferrari?

Därför att Volvon är redan inhandlad, fungerar och går tillräckligt fort. :)

Varför nöja sig med en Volvo när det finns en Ferrari?

Därför att Volvon är redan inhandlad, fungerar och går tillräckligt fort. :)

Ja men vem säger att jag har en minneskortsläsare, jag har inte skrivit det någonstans. Så ja om jag får din så kan jag nöja mig med den. Då var den trots allt gratis :) Men ska jag ändå lägga 100-200kr och få skit. Varför inte lägga tredubbla eller så och få något som är tre gånger så bra?

Hur mycket du är beredd att lägga ut kan väl bara du själv svara på, när du fått några alternativ att välja på. ;-)

Hur mycket du är beredd att lägga ut kan väl bara du själv svara på, när du fått några alternativ att välja på. ;-)

Det har ju ingenting och göra med vad jag är bered och lägga ut. Tråden handlar om vad det finns för minneskortsläsare som klarar dom där hastigheterna. Sedan får jag ju rätta mig efter det och betala det. Så varför ta upp en sådan grej. Jag skrev INGENTING som sagt om att jag hade någon speciell budget som begränsade mig. Så varför börja diskutera det?

Ja men då kan jag passa på att rekommendera 70-200/2.8 eller ett 80-200/2.8 AF-S för den som vill fotografera sport eftersom inte VR behövs. Ifall det är andra som läser...

Tack för rekommendationen.
:) blir ofta så att jag söker i detta forum i trådar som sticker så långt ifrån vad man söker då det ofta dyker upp sånt man söker i just dessa då folk inte kan svara enkelt på en enkel fråga utan är tvungna att sväva iväg med annat.

Jag kan rekommendera skridskor på hockeyplan då det är skitjobbigt att springa med spikskor.
Om de är nå andra som läser.

Kände att det inte kan leda till något vettigt, det är lite snarstucket här.

Som en vis man sa tidigare: Tack och hej! :)

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto