Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Koppling t FB

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Hade tidigare koppling t FB så att bloggarna kom upp där. Tog så bort kopplingen en period. Nu har försökt att dela m FB för en specifik blogg (via F-symbolen under bloggen) men trots att jag trycker på share-knappen i dialogrutan när blog-introt kommer upp händer inget på FB. Har nu också kopplat bloggarna t FB generellt igen, och försöker då lä'gga in just den bloggen via knappen efter bloggen igen, men fortf händer inget, inget kommer in på FB. Vad gör jag för fel?

Någon som vet? Jag har haft bloggen uppkopplad till FB tidigare, men haft FB-kopplingen bortkopplad ett tag. Nu har jag kopplingen igen och det fungerar. Har dock en blogg som jag la ut på FS medan kopplingen låg nere. Den har jag försökt få över till FB via F-knappen under (efter) bloggen. En kommunikationssida från FB med hänvisning till bloggen kommer upp men när jag trycker på knappen Share Link händer ingenting. Varför inte?

Någon som vet? Jag har haft bloggen uppkopplad till FB tidigare, men haft FB-kopplingen bortkopplad ett tag. Nu har jag kopplingen igen och det fungerar. Har dock en blogg som jag la ut på FS medan kopplingen låg nere. Den har jag försökt få över till FB via F-knappen under (efter) bloggen. En kommunikationssida från FB med hänvisning till bloggen kommer upp men när jag trycker på knappen Share Link händer ingenting. Varför inte?

Jag har stött på liknande, och det beter sig lite olika i olika webbläsare. Ett tag kunde jag inte använda Firefox för att länka till mina blogginlägg, ett tag funkade det bra med explorer och ett tag funkade det bara med Chrome. Nu funkar det med FF igen, så jag använder det :)

Vete tusan vad det beror på, men jag tror inte det har med FS att göra ...

Länka blogg till fb

Det undrar jag med! Har stött på liknande problem på andra sidor men då kan man ju kopa adressen och klistra in men när de gäller bloggen går de ju inte för det är bara första sidan som kommer upp. Har skrivit till redaktionen men får inget svar. Har prövat alla webblösare men ingen funkar. De måste ju vara flera som har detta problem. Ska man behöva avsluta bloggen och starta en ny för att kunna välja funktionen initialt, verkar ju helkorkat!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar