Anders J
Medlem
Ar for tillfallet ute och reser och aker vidare till Thailand pa sondag. Jag har seriosa funderingar pa att kopa mig en 20d i julklapp innan jag aker hemat. Ar det nagot speciellt man ska tanka pa nar man koper kamera i Bangkok.
Man vill ju garna ha en garanti som galler aven i Sverige.
- Ska man pruta pa priserna (som i Singapore t.ex) eller ses det som respektlost?
- Kan man annars t.ex deala till sig minneskort el. liknande?
- Nagon som har tips pa bra, seriosa men billiga butiker.
Jag snackade med en kameraforsaljare i Australien som sa att fler och fler kommer tillbaka fran Thailand med kopior av 20d osv. Till och med hans chef hade kopt en "fake" 20d, han hade inte sett det innan han var hemma igen och tog en ordentlig titt innuti kameran, sa det ar tydligen valdigt svart att se skillnad pa original och kopia. Har ni hort nagot om detta, man vill ju ha de riktiga grejerna!
Reser nu med en Eos 33v, nagon som har nagot att saga om bytet till digitalt..?
Tack pa forhand!
x Anders
Man vill ju garna ha en garanti som galler aven i Sverige.
- Ska man pruta pa priserna (som i Singapore t.ex) eller ses det som respektlost?
- Kan man annars t.ex deala till sig minneskort el. liknande?
- Nagon som har tips pa bra, seriosa men billiga butiker.
Jag snackade med en kameraforsaljare i Australien som sa att fler och fler kommer tillbaka fran Thailand med kopior av 20d osv. Till och med hans chef hade kopt en "fake" 20d, han hade inte sett det innan han var hemma igen och tog en ordentlig titt innuti kameran, sa det ar tydligen valdigt svart att se skillnad pa original och kopia. Har ni hort nagot om detta, man vill ju ha de riktiga grejerna!
Reser nu med en Eos 33v, nagon som har nagot att saga om bytet till digitalt..?
Tack pa forhand!
x Anders