Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Konvertera png->pdf
- Trådstartare natasha83
- Start datum
gunnargren
Aktiv medlem
Om du har photoshop så går det att gör där, alla fall i de nyare varianterna. Är lite osäker hur det är med äldre versioner.
natasha83
Avslutat medlemskap
Om du har photoshop så går det att gör där, alla fall i de nyare varianterna. Är lite osäker hur det är med äldre versioner.
Nä, tyvärr!
knobloch
Aktiv medlem
Googla "png to pdf" eller "png pdf converter". Det måste finnas massor av gratisprogram att använda, det gäller i och för sig att hitta ett bra.
Det finns dessutom en del online-konverterare, vet inte hur du ska använda PDF:en men här är en konverterare som funkade med png: http://convert.neevia.com/pdfconvert/
Det finns dessutom en del online-konverterare, vet inte hur du ska använda PDF:en men här är en konverterare som funkade med png: http://convert.neevia.com/pdfconvert/
unoengborg
Aktiv medlem
Jag har inte win 8 så jag vet inte om det här går där, men i de flesta operativsystem kan man välja pdf som printer vid utskrift från vilket program som helst. Kolla vad du har att välja på i utskriftsdialogen i det program du tittar på bilden med
ztenlund
Aktiv medlem
Jag har inte win 8 så jag vet inte om det här går där, men i de flesta operativsystem kan man välja pdf som printer vid utskrift från vilket program som helst. Kolla vad du har att välja på i utskriftsdialogen i det program du tittar på bilden med
Det finns nog inte, men man kan ju installera en PDF-skrivare om man vill.
fog
Aktiv medlem
Ett tips är att om du hittat ett bra program som fungerade för dig så är det ganska trevligt om man postar här vad man kommit fram till. Namnet på programmet och en länk kan räcka om man inte vill beskriva det mer utförligt, annars har andra som sitter i samma båt ingen nytta av tråden.Hittade en! Tack!
ErlandH
Aktiv medlem
Det finns nog inte, men man kan ju installera en PDF-skrivare om man vill.
Va? Finns inte pdf-skrivare inbyggd i ett så modernt os som W8?
eskil23
Aktiv medlem
Va? Finns inte pdf-skrivare inbyggd i ett så modernt os som W8?
Nä, däremot har den en mjukvarufax. Modernt så det förslår.
bildsten
Aktiv medlem
Om TS kör Windows, oavsett vilken version, så kan hen öppna png i gratisprogrammet Faststone Image Viewer (www.faststone.org) och sedan spara som Adobe pdf.