Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

FS Annat Kontroll av egen domän?

Produkter
(logga in för att koppla)

janc

Aktiv medlem
Jag försöker göra kontrollen av egen domän mot portfolion. Tyvärr så får jag aldrig tillbaka något resultat utan blir kvar på "konrtoll pågår" sidan. Någon som fått detta att fungera nyligen?
 
Vad är kontroll av egen domän?

Glöm det. Postade innan jag insåg i vilket underforum vi är. Förstås nu att det handlar om funktioner här på fotosidan.
 
Jag försöker göra kontrollen av egen domän mot portfolion. Tyvärr så får jag aldrig tillbaka något resultat utan blir kvar på "konrtoll pågår" sidan. Någon som fått detta att fungera nyligen?

Jag kommer alltså till denna sida - sedn händer det inget mer... 😕

IMG_0051.jpeg
 
Igall jag inte missförstår informationen ska jag antingen få tillbaka ett "OK" och kopplingen fungerar eller ett felmeddelande så jag kan gå tillbaka och få konfigureringen rättad. Nu händer som sagt absolut inget alls.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.