Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kontinuerligt bulk-bläck

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Tack Amin!

Hej Måns

Jag är glad att det löste sig.
Men din test så bör du skriva ut en del för att få bort original färgen från slangarna som sitter i skrivaren från patroner till skrivarhuvud.
För första sidorna du skriver ut med dessa patroner är fortfarande med original färgen som finns kvar i slangarna.

Mvh Amin

Måns H skrev:
Tack för svar! Det här ligger ju utanför ämnet egentligen.
Hade redan provat ditt tips men det hjälpte inte. Köpte då en omgång piratbläck från Handyink, dom var otroligt snabba i leveransen och 4 patroner kostade mindre än en enda original. Skrivaren kom igång sen den gjort ren sig. Bilderna ser likadana ut som med originalbläck. Har lagt ett ex i fönstret för att titta på hur det bleks.

Använder den skrivaren bara som kopiator och med vanligt kontorspapper. Har bara tagit några kopior och vet inte säkert om det är Handy Ink framme nu.

Men det ser helt OK ut.

Jag fick f ö ett paket fotopapper med på köpet från Handy Ink, Dom utskrifterna blev bra i min vanliga fotoskrivare HP DesignJet 130.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar