Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Konstsällskap Helsingborg.

Produkter
(logga in för att koppla)

Berglinden

Medlem
Tja

Vi är några konstintresserade som vill samla ihop
likasinnade till en klubb/studiecirkel i Helsingborg.
Vi är ute efter att skapa ett socialt gäng som har kul ihop.
Är du fotograf, tecknare, målare, skulptör, författare, och/eller musiker
och vill gå på utställningar och koncerter med schyssta människor
så hör av dig genast!
 
Låter kul...

Såg att du är i min ålder, är det ungefär där gruppen hamnar i medelvärde eller?

jag har varit studiecirkelledare i konsthistoria på medborgarskolan i lund i ett par terminer, och är intreserad av att hänga på, helst inte som cirkelledare eller nått sånt...

Jag pluggar intermediala studier och kan väll säga att min generella inriktning är populärkultur och visuell kultur. Fotograferar analogt svart vit när jag har tid över från studierna...

bor i Äholm och pendlar till lund så jag hör ju nästan hemma i HBG =)

Chris
danyaelx.pbwiki.com
 
Låter nice. :)
Yes, medelvärdet på åldern i gruppen kommer liga där.
Själv bor jag i Laholm, men har pluggat i Helsingborg.

Det är lugnt cirkelledare kommer nog jag och en till kille vid namn Daniel vara om ingen annan säger att de vill vara det.
 
Låter kull med konstintresserade människor i ens egen ålder. I mina studiecirklar var medelåldern 60+ vilket var intressant och lärorikt men man ahde ju inte precis nått gemensamt om man säger så =)

när, var, vad och hur, är väll de frågor som jag har nu =)

Vad har gruppen gjort och vad finns på schemat?


Chris
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.