-Catherine-
Aktiv medlem
Re: Re: Förvirrad
Hela historien är mkt märklig tycker jag. Hur Minolta kan behandla sina köpare på detta vis övergår mitt förstånd. att det sedan inte finns ngn konkret infomation att få om det gör det hela bara ÄN värre. Efter mitt samtal till Minoltas support finner jag det osannolikt att man skulle få ut ngt av ytterligare ett samtal till dem.
Men vart skall man vända sig för att få korrekt information då?
Är MKT intresserad av den kabeln du beskriver, följer den inte med kameran (som borde vara det naturliga), var får man tag i den då?
/Catherine
HDFS) (KGS skrev:
Jag läste följande på Minoltas site
"For more flexible operating and controlling over the digital camera on your computer with the software, the DiMAGE Capture for DiMAGE A2, the 4-meter-long USB Cable (USB-500L) is provided as an optional accessory.
* This USB Cable (USB-500L) is designed only for DiMAGE A2"
Det är tydligen den LÅNGA kabeln som är designad enbart för A2, begriper inte varför den inte skulle passa till A1 iofs, men passusen fick mej att tro att det är något som skiljer A1 o A2...
Hela historien är mkt märklig tycker jag. Hur Minolta kan behandla sina köpare på detta vis övergår mitt förstånd. att det sedan inte finns ngn konkret infomation att få om det gör det hela bara ÄN värre. Efter mitt samtal till Minoltas support finner jag det osannolikt att man skulle få ut ngt av ytterligare ett samtal till dem.
Men vart skall man vända sig för att få korrekt information då?
Är MKT intresserad av den kabeln du beskriver, följer den inte med kameran (som borde vara det naturliga), var får man tag i den då?
/Catherine