ANNONS
Annons

kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)
Om det är något de flesta medlemmarna här tycks vara väldigt dåliga på så är det att kommentera. Själv har man gett 121 kommentarer och 86 röster, men fått ynka 28 kommentarer och 12 röster :S Jag tycker att det minsta man kunde göra som tack för att jag ansträngt mig för att kommentera andras bilder skulle vara att ta sig tid för att kommentera mina med?

Någon annan som stör sig på detta fenomen? Det känns ju rätt lönlöst att lägga upp bilderna när man nästan inte får någon respons alls liksom :S

Så har det alltid varit och kommer nog tyvärr alltid vara.

Jag har i alla fall kommenterat en av dina bilder, så nu är du skyldig mig en kommentar :)

Och gör mig en tjänst. Ge mig gärna negativ kritik, för det vill jag ha, men samtidigt saklig kritik och vad jag skulle gjort för att förbättra mig.

/ Marcus

Ett tips är att köpa ett par böcker med de bästa fotograferna och bästa bilderna. Och sen kollar hur dom har fotograferats osv

Så lär du dig Gyllene Snittet och Symmetri, då blir dina bilder säkert finare i framtiden

Brummelisa skrev:
Så har det alltid varit och kommer nog tyvärr alltid vara.

Jag har i alla fall kommenterat en av dina bilder, så nu är du skyldig mig en kommentar :)

Och gör mig en tjänst. Ge mig gärna negativ kritik, för det vill jag ha, men samtidigt saklig kritik och vad jag skulle gjort för att förbättra mig.

/ Marcus

Tack för kommentaren, nu har jag kommenterat ett par av dina bilder med :)

Damoor skrev:
Ett tips är att köpa ett par böcker med de bästa fotograferna och bästa bilderna. Och sen kollar hur dom har fotograferats osv

Så lär du dig Gyllene Snittet och Symmetri, då blir dina bilder säkert finare i framtiden

Ja, det kunde jag ju prova, gäller att hitta nån bra och något sånär billig bok då. Fast man kanske kan hitta något på nätet med?

4079 visningar & 73 kommentarer.

Hejsan!
Det är nog ca 100 personer inne varje dag och tittar på min profil.
Är mina bilder verkligen intressanta med tanke på:

//Michael (en något kluven fotograf)

jag håller inte riktigt med...

- laddat upp 31 bilder i 6 album
- lagt 33 bilder i pooler
- fått 213 kommentarer och 34 röster på bilder

- givit 727 kommentarer och 132 röster på bilder

Jag tycker det är helt ok med kommentarer.. självklart hade det varit kul med ännu mer men jag ser inte det ja får nu som lite.

Re: 4079 visningar & 73 kommentarer.

emji skrev:
Hejsan!
Det är nog ca 100 personer inne varje dag och tittar på min profil.
Är mina bilder verkligen intressanta med tanke på:

//Michael (en något kluven fotograf)

Kollade in din profil och utan att ha kontrollerat detta vågar jag på mig den kvalificerade gissningen att det är dina typ natur och arkitekurbilder som genererat flest kommentarer - men dina modellbilder som fått flest tittar.
Har jag rätt?

Jag har enbart modebilder i poolerna för där behöver jag feedback.
Mina naturbilder har tidigare legat i poolerna men från 2007 ligger de i portfolion.

//Michael :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar