Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kommentarer tack!

Produkter
(logga in för att koppla)

pointzero

Aktiv medlem
Hejsan!!

Jag önskar gärna kommentarer på denna bild som är tagen med en Sony CyberShot DSC - P73, F/ 5,9 Slutare, 30 sek, Iso 100

Bilden är tagen i Ängelholm utöver kommerntarer på utsendet och teknik önskar jag veta vilken månad bilden passar till!!

Tack På Förhand!

Bilagor

• fholm.jpg
    fholm.jpg
    21.7 KB · Visningar: 555
den enda kommentaren jag ger är att du bör ladda upp bilden till ett album och lägga in den i en pool istället för att lägga in den i forumet.

Om alla gjorde som du skulle forumet snart vara överfullt med "kommentartiggartrådar".

Walle skrev:
den enda kommentaren jag ger är att du bör ladda upp bilden till ett album och lägga in den i en pool istället för att lägga in den i forumet.

Om alla gjorde som du skulle forumet snart vara överfullt med "kommentartiggartrådar".

Tack, nu slapp jag säga till.

JA SJÄLVKLART!

ja jovisst men om jag nu hade varit meddlem lika länge som du hade jag säkerligen gjord så. Men nu är det så, att jag inte har varit det, och håller på att lära mig. Till nästa gång kan du gärna vara lite trevligare!

Re: JA SJÄLVKLART!

pointzero skrev:
ja jovisst men om jag nu hade varit meddlem lika länge som du hade jag säkerligen gjord så. Men nu är det så, att jag inte har varit det, och håller på att lära mig. Till nästa gång kan du gärna vara lite trevligare!

Jag vet inte om du syftar på min kommentar eller inte men blev du otrevligt bemött tycker du? Jag vet inte om du är medveten om det eftersom du är ny men fotosidan har tidvis problem med att framförallt nybörjare använder forumen istället för poolerna för att få kritik. Det finns en speciell nybörjarpool. Med 40000 medlemmar kan du nog ana att det blir rätt många nya om dagen.

Ett tips för att få kommentar på dina bilder är att vara aktiv och kommentera många bilder. Det är dessutom bra för då tvingas du tänka till om andras bilder för att kunna beskriva vad som är bra och dåligt.

I princip

kan väl bilden diskuteras här ändå; det är ju trots allt forumet Bildlära. Egentligen för mer specifika diskussioner, men ändå...

Bilden är lite väl kapad till vänster; hade gärna haft med mer av stammen. Ljuset är varmt och snyggt. Skulle dock vilja se den lite större, ladda gärma upp den i ett album.

Och månad; träden är ju kala, så den passar väl nu? Ängelholm är ju inte Sveriges snöigaste ställe, direkt;-)

Jag tycker också att trädstammen till mänster skulle ha, antingen synats mer eller som jag själv ser det skulle du ha kapat lite mer, nu pekar den snett ut ur bilden och för mej upplevs det lite störande.
Annars var ljuset o speglingarna fina.
Men som sagts tidigare ladda upp en större bild så lär du få fler kommenatrer o tips.

välkommen in i gänget också
mvh
Göran

Jag tror

jag tror att jag har lagt upp en större bild i mitt album inte helt säker på om det gick eller inte. Får kolla mer på de sen!

pointzero skrev:

Hej och välkommen!
Ett tips - är man ny så brukar det vara en bra början att läsa de regler/föreskrifter mm som finns innan man börjar lägga upp bilder.
Du är inte den förste som inleder med att lägga upp en bild i ett diskussionsforum och i princip (sorry) kräva få omedelbar respons. Det blir ganska tröttsamt varje gång det händer då det tyder på att den nye medlemmen inte bryr sig om att Först kolla hur det går till att vara medlem. Vill du lägga upp i ett forum finns det speciella sådana med även där gäller vissa regler, så även för denna med rubriken Bildlära.
MVH Eva

pointzero skrev:

Tycker inte att jag var otrevlig, bara rak och ärlig.

Visst hade jag kanske kunnat uttryckt mig ännu snällare och gulligare, men jag måste faktiskt säga att jag väntade mig ett otrevligt svar från dig, baserat på vad jag såg att du skrev i en annan tråd.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar