ANNONS
Annons

Kombiväska!

Produkter
(logga in för att koppla)

Turdan

Medlem
Hej gott folk!

Nu är det så att jag har börjat se mig om efter en ny kamera väska då jag har börjat lessna på att knöka ner mig lowe pro top load zoom i min vanliga väska.

Grejen är den att jag är ute efter någon väska som är kamera väska halva delen och som jag kan stuva ner andra saker i den andra delen. Är så att jag åker skidor en hel del och vill kunna dra med mig lite termos och sådana grejer, samt att den måste ha rämmar så jag kan spänna fast mina puder lagg på den.

Kollat lite på Dakin Sequence och Burton Zoom men de är ju mer renodlade kamera väskor och jag har bara 2st gluggar och ett 400d hus. samt lite småprylar, så min utrustning tar inte upp jätte mycket plats!

Mvh, Klas

kan bara rekomendera Burton Zoom.

Har själv en Dakine och jag tycker att Burtonen är överlägsen.

I dakinen finns det nästan inget utrymme alls till en termos och lite förstärkningplagg. Senaste fick jag ha termosen inne i kameradelen av väskan.

/R

Titta på Lowepro Rover/Compurover. Det finns några modeller i olika storlekar i den serien. Själv har jag den större, Rover AW Plus, som rymmer en hel del kamerautrustning i bottenfacket och har ett stort utrymme för andra saker ovanför. Dessutom har den ett suveränt bärsystem som är enkelt att ställa in för rätt längd.

Kolla in

Kolla in Tamrac adventure-serien. Tvådelade ryggor med separat kameradel. Har själv En av de mindre modellerna som jag är såp nöjd med att det snart blir att kompletera med en lite större. Min större Dakine hamnar då förmodligen på vinden eller under "säljes". Tamracsäckarna är verkligen sköna att bära och praktiska.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar