Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Knasig kompis i skolan.
- Trådstartare Digi
- Start datum
Graal
Avslutat medlemskap
Ni verkar ha en skön inställning till det här med foto. Fortsätt på det sättet så kommer det att räcka långt! Ta det inte för allvarligt, var spontan, ha inga förutfattade meningar. Tänk om man var ung....... (sagt av en helgalen, snart 50-årig gubbe)
Vad gäller megapixlar så ska man inte ha dom på huvudet utan i bildsensorn i kameran. Hur det fungerar vet jag inte men med vanlig film har man ljuskänsliga silverkorn istället, väldigt små som inte syns förrän man förstorar dom väldigt mycket. Fungerar likadant med pixlar tror jag.
Vad gäller megapixlar så ska man inte ha dom på huvudet utan i bildsensorn i kameran. Hur det fungerar vet jag inte men med vanlig film har man ljuskänsliga silverkorn istället, väldigt små som inte syns förrän man förstorar dom väldigt mycket. Fungerar likadant med pixlar tror jag.
Aton_
Aktiv medlem
Var glad så länge han inte får några värre vanföreställningarDigi skrev:
Hej, jag har en knaisg kompis i skolan som är lite intresserad av foto med han har bara fått megapixlar på huvudet. Kan någon förklara för honom hur detta fungerar? Att man inte ska tänka för mycket på detta. Hans namn på fotosidan är Philip Gadd.