Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Klämdag med K10D och K100D

Produkter
(logga in för att koppla)
ok, dåså. mitt ex har stått på beställningslistan ett tag nu.
jag övervägde att tvinga syrran att köpa huset åt mig o ta med det hem den 16dec(hon bor i usa). men so mdet ser ut nu så får jag det nog snababre om jag köper mitt i sverige.
 
Lennart, du hade helt rätt...

...bytte objektiv efter min order, vips ner på en köplats 11! Men enligt Cyberphoto så ligger deras första order på 15 stycken, så du hade rätt igen! jag får nog min samtidigt ;-) Vad som är värre är att de har ändrat från "i lager i slutet på november" till " i lager i början på januari" på bara huset. Men som någon kloking sa, Den som väntar..bl...bla. Jag är en NU-människa d v s jag vill ha den NUUU...vadå tålamod, nix inte i det här deprimerande höstrusket.

m v h Lena
 
Jag ringe och kollade. Första leveransen med hus och paket med 18-55 är slutsålda, paket med 16-45 finns det några kvar. Cyberfoto har så klart beställt fler och man hoppades men visste inte säkert om dessa kunde komma tidigare än januari, som jag förstod det.

Andra leverantörer kan ju också ha annat vänteläge på olika kombinationer. Beror på hur många de har beställt initialt och vad Pentax klarar av att leverera.
 
papi skrev:
Jag ringe och kollade. Första leveransen med hus och paket med 18-55 är slutsålda, paket med 16-45 finns det några kvar. Cyberfoto har så klart beställt fler och man hoppades men visste inte säkert om dessa kunde komma tidigare än januari, som jag förstod det.

Andra leverantörer kan ju också ha annat vänteläge på olika kombinationer. Beror på hur många de har beställt initialt och vad Pentax klarar av att leverera.

Frågade du Cyberphoto när första batchen kommer in?
 
Jepp men inga fler..... .

med de olika kit varianterna på ett bra tag. Jag har pratat med cyberfoto idag fredag. Kitvarianterna kommer i början på januari. :-(

L
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.