RolandM
Aktiv medlem
Jag tänker närmast på radio/tv och fotokjedjan Expert som har en mycket lovande sida, som endast visar varor frrån dens enaste kampanjen. Butikerna som är självständiga kan man möjligen hitta till, men att få upp varusortimentet på skärmen från min butik i en sammanhållen layout är fullständigt omöjligt. Om Expert ska vara det de påstår sig vara så är enhetlighet A och O för ett kunne ge någon form av kompetent intryck. Det enda enhetliga jag hittade var att det gick att skicka in bilder för framkallning via nätet och sedan gå till en butik och hämta dem.
Det blir definitivt inte ens en prisfråga till någon Expertbutik på Sigmaoptik, detta trots att denna orginisation är generalagent i Sverige, så är det omöjligt att hitta produkterna. Marknadsfolket och designfolket har onekligen mycket att förbättra i säljprocessen.
Det blir definitivt inte ens en prisfråga till någon Expertbutik på Sigmaoptik, detta trots att denna orginisation är generalagent i Sverige, så är det omöjligt att hitta produkterna. Marknadsfolket och designfolket har onekligen mycket att förbättra i säljprocessen.