Annons

Kitobjektiv till 400d

Produkter
(logga in för att koppla)

ylander

Aktiv medlem
Hej.. Jag har länge funderat på att köpa en systemkamera. Är väldigt sugen på en Canon EOS 400D. Men jag blev lite skepptisk när jag lästa att Kitobjektivet skulle vara dåligt.
Skulle vara glad om någon kan länka lite bilder tagna med den kameran och det objektivet:D

MVH

Erik

I formuläret för sök bilder kan du välja att söka på utrustning och på så sätt få fram en massa bilder med just den utrustning du var intresserad av!

Henrik

Tack alla för bilderna och tipsen:D Det är ju faktiskt riktigt fina bilder!
Det får nog bli en sån kamera då.

//erik

ylander skrev:
VAd tycker du Daniel om kameran annars?

//erik

Jag är nöjd med 400d,det är min första kamera jag nånsin ägt så jag har inget att jämföra med men för mig funkar den fint.

En nackdel med kameran är knappen för isoinställnin gar,jag var ute och plåtade Rc bilar på en bana,jäklar vilken acton det var att springa runt där på banan och knäppa bilder men i stridens hetta så kom jag åt iso knappen och sedan visade det sig att jag hade ett 50 tal bilder med iso 1600 och det såg inte bra ut alls med tanke på att detta var mitt på dagen med full sol ute.
Jag ändrade tillbaka till iso 100 men efter tio min så var jag tillbaka på 1600.
så tänk på det att iso knappen är lätt att komma åt av misstag,Men annars så har jag inget att anmärka på denna fina och trevliga kamera..

Jag lägger in en action bild från tillfället?=)
/Danne

Senast ändrad:
Tack för informationen Daniel:D Jag kommer nog också att använda kameran till mycket action fotografering. Det var en mycket häftig bild på bilen!

//Erik

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar