Annons

Kenko AF Telekonverter 2,0x PRO300 DGX

Produkter
(logga in för att koppla)
Helt oavsiktligt skojande. :)

Det här är den korrekta länken.

Vilket 100-300-objektiv hade du på förra resan?

Jag hade en Canon EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM. Fördelen med den var storleken tyckte jag. Framför allt när man hade så mycket annat att bära på, kameraväska med flera objektiv, kikare, tjock fågelbok

OK, då är nog inte objektivet jag länkade till på Tradera i riktigt samma klass (men du lurade mig lite med 100-300 från början).

Å andra sidan kan man nog vinna auktionen på Traderaobjektivet för ganska lite pengar. Kan vara värt att prova om man står ut med gammal ljudlig AF.

OK, då är nog inte objektivet jag länkade till på Tradera i riktigt samma klass (men du lurade mig lite med 100-300 från början).

Å andra sidan kan man nog vinna auktionen på Traderaobjektivet för ganska lite pengar. Kan vara värt att prova om man står ut med gammal ljudlig AF.

Jag skrev nog fel, sorry. Fast för de pengarna kan jag nog hellre hyra 100-400. Jag kommer inte använda mig så mycket av 300 hemma. Tycker det räcker med 200 som jag redan har.

Tack för ditt tips i alla fall ;)

Tjing!
Bee

Det var en fin bild!!! Jag testar jättegärna! Tack, det var väldigt snällt! Som sagt, det jag är lite orolig för är att mitt 200mm/2.8 inte har bildstabilisator så jag testar gärna för att se om jag klarar av att hålla still med en konverter (och så småningom i en jeep) ;) Hur ser det ut tidsmässigt framöver, när är du hemma?

Jag har skrivit ett meddelande direkt till dig via din profilsida.

//Kenny

ANNONS