ANNONS
Annons

kemikalier

Produkter
(logga in för att koppla)

anonymous

Avslutat medlemskap
För den experimentvillig! Fyll på ditt kemikalieförråd, här har ni en massa bra kemikalier.
Det framgår inte om han skicka det till Sverige men det kan man alltid förhandla på förväg.
Det är alltså kemikalier för flera tusen spänn.

http://cgi.ebay.fr/Chimie-photo-PRO...ryZ79339QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Förresten jag har fortfarande Forte papper om någon är intresserad samt massor med 120 film

Senast ändrad:
Fotopapper?

Vad är det för slags papper du har, fiber eller plast? I vilka storlekar,coh hur mycke? Vad är det för märke på 120-filmen du har? Vad är pristet för det olika grejerna?

Re: Fotopapper?

VW-55 skrev:
Vad är det för slags papper du har, fiber eller plast? I vilka storlekar,coh hur mycke? Vad är det för märke på 120-filmen du har? Vad är pristet för det olika grejerna?

David, 120 filmen är av Fortepan 100, 200, och 400 ASA

Medlemarna här får 100, 200 Asa för 220kr/tio pack men om du köper 2x10 av då blir den 210 kr/10 pack.
400 ASA är 230 men 2x10 pack blir 220/tiopack.

Pappret är polywarntone och polywarntone Ivory fiber bas museum weight från Forte men priser och storlekkar måste jag kolla upp first, jag återkommer.

Plast har jag bara i form av påsar i suptunnan. :)

Jag har polywarmtone FB museum weight semi matt 30x40
och Fortezo FN 15 semi matt 24x30 FB museum weight FN15

Har handlat fortepan 400 120-film av ovanstående, och jag tycker det en mycket trevlig film så vitt jag kan bedöma.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar