Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karlssons Sverigeresa anno 2008

Produkter
(logga in för att koppla)
Karlsson is in da house!

Han är hos mig!
Han var väldigt trött efter den långa resan, så efter lite omvårdnad...

Bilagor

• karlsson2_400.jpg
    karlsson2_400.jpg
    48.6 KB · Visningar: 449
...så tar han en lite lur, men lovar att höra av sig så fort han vaknar!

Bilagor

• karlsson1_400.jpg
    karlsson1_400.jpg
    39.2 KB · Visningar: 451
Nu har man vaknat och är pigg igen! Hasse har köpt en "aj-pådd", nån konstig grej utan knappar. Nu skulle han lägga in all sin musik på den sa han men jag tror han luras jag...det får ju inte ens plats ett kassettband i den lilla. Men jag hjälpte han med att peta in CD-skivor i datorn så han skulle bli klar nån gång. Varför han prompt skulle ha in skivorna i datorn förstod jag inte om han nu skulle ha musiken i den lilla pådd-grejjen...imorgon ska jag med Hasse på jobbet och kolla hur man bygger bussar och lastbilar. Fast det verkar vara ett trist ställe ändå, Hasse sa att det var fotoförbud. Vi ska nog lura dom...*hihi*

Bilagor

• karlsson3_400.jpg
    karlsson3_400.jpg
    42.1 KB · Visningar: 408
Hej alla!
Idag har jag varit i Södertälje och jobbat...*pust*
Jag fick rycka in och köra lite busschassier( konstiga dom ser ut utan kaross)...

Bilagor

• karlsson4_400.jpg
    karlsson4_400.jpg
    57.2 KB · Visningar: 364
...sen snodde jag Tommys fika, jag behövde det bättre än han som bara sitter och hänger på kontoret!

Bilagor

• karlsson5_400.jpg
    karlsson5_400.jpg
    49.1 KB · Visningar: 365
När vi kom hem gick vi ut i naturen en sväng, Hasse visade den jättefina hembygdsgården som också är vandrarhem. Här hade jag gärna stannat, men vi hade bråttom hem. Jag vill hinna till Göteborg innan helgen så jag hinner se STCC som går i stan.

Bilagor

• karlsson6_400.jpg
    karlsson6_400.jpg
    61.5 KB · Visningar: 364
Karlsson är nu på väg igen, han hann med sista postturen kl 18.00. Det var riktigt skoj att ha honom här, nästan lite sorgset att skicka iväg honom... :)

Sorry,
efter två veckors utlandsjobb så kommer jag hem och hittar Karlsson fastkilad i brevinkastet.
Men nu e han plåtad och nerstoppad i kuvertet igen. In o vända hos mig på under 4 timmar!

Hmmm....
Kom att tänka på Bernt C´s inlägg på sidan 17:

"Lite ang Karlsson...
Så här ser ju listan ut och vad jag förstått så var Karlsson sist hos Agnetha. Snart börjar ju semestertider, i varje fall för mig (16 juni). Jag kommer att vara borta till den 4 augusti (7 veckor) och det vore ju tråkigt om han skulle bli liggande hos mig under den tiden utan att något hände...hur löser vi det här. Jag misstänker att det inte bara gäller mig."

Är detta löst? Bernt är ju nästa man på listan efter Anders.

/Arne

Bernt namn och fullständiga adress stod på paketet som jag precis lade på lådan...
Hade tyvärr inte läst alla inlägg så noga

Ingen skugga på dig Anders, du har bara gjort det som förväntades. Det var en ren tillfällighet att jag råkade se det när jag nyfiket bläddrade för att se var jag fanns på listan.

/Arne

Karlsson på semester?

Har Karlsson tagit semester som alla andra i Sverige?
En månad sedan senaste livstecknet.

---/Thomas

Re: Karlsson på semester?

TA0 skrev:
Har Karlsson tagit semester som alla andra i Sverige?
En månad sedan senaste livstecknet.

---/Thomas
Om du läser mitt inlägg ett par snäpp upp så finner du anledningen.
Karlsson är hos Carlzon och har föräldrafritt sommarlov fram till den 4 augusti. Innan dess lär det inte hända något.
/Arne

Man kan ju iofs tycka att bilderna från de senaste besöken borde ha dykt upp i albumet, men Jeppe kanske oxå har semester?

Det var skönt att det blev ordning i leden igen. Jag blir dock lite konfunderad över vad Karlsson höll på med hemma hos Anders. Vad var det björnen höll på att rulla? Det såg inte ut som någon hälsokost precis.

---/Thomas

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar