Annons

Karlsson på G!

Produkter
(logga in för att koppla)
Rackarns! Nu missade jag denna vända också, kanske förväl ändå, en vända till i Linköping hade kanske gjort stackars Karlsson mer ont än gott :)

/Jonas

Var är dom nya bilderna?

Nu borde väl dom första personerna ha fotat Karlsson och skickat honom vidare för länge sedan?
Var är bilderna och var är Karlsson?

/Catarina

Jag vill också veta var Karlsson är så vi kan förbereda gästrummet tills det att han kommer! :)

Vill inte verka tjatig men: var håller Karlssonarna hus? Är spec. intresserad av K2:an som borde kliva sig uppåt i ordningen...Ett tag sen det blev några nya bilder och inga bilder från "nersidan" av listan...(Med Karlsson nr 2)...

Snälla...

snäll ni - kan nån vara så hygglig och förklara för en dum finländare vad den här Karlssonhysterin handlar om!?

Vem, vad, varför, hur, när - vad är det ni sysslar med!

Vart har han tagit vägen nu då?
Brinner av iver över att få bekanta mig med sagde Hr Karlsson.

Var finns albumet nu

Jag jan inte längre hitta albumet med Karlssons irrfärder. Var har FS gömt det, det verkar svårt att hitta det???

Hmm ja.. efter två försök att återuppta resan så får man nog betrakta Karlsson som "på fri fot"...

Lite synd.. men så är det..

Vi får väl se vad som händer.. man kanske får försöka igen om det är så pass stort intresse. Men då får det bli en helt NY lista och BARA med folk som är genuint intresserade. (Ingen skam över de som var med på den gamla listan, som verkligen ville, men inte fick chansen).

SÅ..?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar