Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karikatyr

Produkter
(logga in för att koppla)

Lasse H

Aktiv medlem
Skulle vara kul att se era karikatyrer på er själva.Här kommer min.Först originalbilden....

Bilagor

• untitled-333444.jpg
    untitled-333444.jpg
    33.9 KB · Visningar: 1,038
HAHAHA!!!!!

Du är bäst Christel men jag skulle vilja se en karikatyr på dig också! Förresten du skulle inte kunna mejla mig den där bilden i lite större format om du har sparat.

mvh Lasse H

Vad dum jag är.Det går ju inte kom jag på.

Senast ändrad:
*fniss*
nä den finns ju som sagt inte större. ;o)

jag ska se om jag hittar nån bild på mig så ska du få se en karikatyr på mig oxå, när tid finnes. ;o)

Orkar inte rita, men jag hade gjort om den blå skylten till en såg klinga eller ett stort mynt. Beroende på vad hade jag satt kryss eller dollar tecken över ögonen.
Kanske hade jag gjort lite Rambo läppar och färgat öronen lite röda, men sedan hade jag nog fösökt vara minimalistisk.

Hmmm.... min tanke med den här tråden var ju att få se er göra karikatyrer på er själva.

Jag sade aldrig att jag hade humor, så jag tog din bild. Min kommer senare.

Bilagor

• untitled-333344.jpg
    untitled-333344.jpg
    39.5 KB · Visningar: 800
hehe,hoppas inte det,själv tycker jag den var klockren.mera sådan humor på FS.

mvh

och gärna fler karikatyrer

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar