Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kan inte skriva ut från Photoshop....
- Trådstartare kirre
- Start datum
Det är antagligen att du behöver uppdatera dina skrivardrivrutiner. Eller ett tecken på att du ska uppdatera ditt operativsystem eller dina PS-installationer (helst både och).
kirre
Aktiv medlem
Drivrutinerna till skrivaren har jag uppdaterat även operativsystemet är uppdaterat. Så jag får väl testa att avinstallera Photoshop och ladda ner det på nytt, men det kommer ju uppdateringar hela tiden till det. Konstigt att det lika med båda programmen, för jag kan skriva ut en bild från Windows bildvisare eller vad det heter.Det är antagligen att du behöver uppdatera dina skrivardrivrutiner. Eller ett tecken på att du ska uppdatera ditt operativsystem eller dina PS-installationer (helst både och).
kirre
Aktiv medlem
Tack för hjälpen, installerade om båda programmen och nu fungerar detDet är antagligen att du behöver uppdatera dina skrivardrivrutiner. Eller ett tecken på att du ska uppdatera ditt operativsystem eller dina PS-installationer (helst både och).