Annons

Kameraväskan

Produkter
(logga in för att koppla)

ulricahdesign

Aktiv medlem
Jag mailade tidigare ett förslag till crew om att jag skulle vilja kunna bocka i eller ur vissa delar i min kameraväska så att jag kan ha en komplett lista på mina kamerasaker för min egen del, men att jag kanske bara vill visa öppet vilken kamera och vilka objektiv jag har, men lämna tex filter, stativ osv osynligt för andra.

Finns det fler som önskar denna funktion så kanske det går att ordna?

Jag vill oxå ha!

Vill även kunna skriva en egen benämning på sakerna, det blir jäkligt långa haranger om man ska visa vad man använt då bilden togs som det är nu.

/Hasse

Vi är påväg att göra en "riktig" koppling mellan bild och produkt, så man tex kan få fram alla bilder tagna med ett Nikkor 10,5 fisheye om man är nyfiken på vad ett sådant kan göra.

Iom detta skall vi också göra ett sätt så man inte får med alla prylar när man skall välja till bilden - bara det som verkligen är relevant (det är väl troligen ointressant vilket typ av stativ eller kameraväska man använde till bilden tex...)

Så jag skall försöka ta med detta önskemål också då.

Jag tycker också att det är en bra idé att kunna "dölja" delar eller hela innehållet i kameraväskan.

Tack, Percy, för förslaget men det vet jag att det går, men mitt önskemål är att inte behöva det utan att kunna välja själv vad jag vill visa eller inte.

Principen är de samma...

Varför ska du ha saker i väskan som bara du kan se ??

Är du så förrvirrad att du inte kommer i håg vad du har för prylar utan måste logga upp på fotosidan för att kolla :p

Haha... skratta du på min bekostnad, det bjuder jag så gärna på :)

Nej, jag kan nog säga att jag är ganska smart för det mesta, men ibland tycker jag att det är skoj att läsa recensioner ifrån de personer som har samma saker som jag och då är det förbaskat enkelt att öppna min kameraväska och klicka på den produkten därifrån.

Men visst.. ödsla ingen energi om inte fler är intresserade.. men det är ju tur att man får ställa önskemål i alla fall... och tänk vilken tur att jag gjorde det, för då bjöd jag ju på gratis underhållning på köpet!

Trevlig helg.

Gottsunda skrev:
Varför ska du ha saker i väskan som bara du kan se ??

När man t ex lägger upp en bild och vill ange vilken utrustning man använt så är det bekvämt att välja ur kameraväskan. Man kanske VILL visa vilken utrustning som används för en enskild bild men INTE vill visa hela listningen av alla prylar i profilen.

AFJ skrev:
När man t ex lägger upp en bild och vill ange vilken utrustning man använt så är det bekvämt att välja ur kameraväskan. Man kanske VILL visa vilken utrustning som används för en enskild bild men INTE vill visa hela listningen av alla prylar i profilen.

Väl sammanfattat, jag instämmer.

ANNONS