Annons

Kamera ryggsack

Produkter
(logga in för att koppla)
Dimage7d skrev:
"For those of you not familiar with Kata, they manufacture body amour, bullet proof vests, and helmets for the Israeli Elite forces. They also make tough video and camera bags, and some of their bags are designed to work in conjunction with their body amour – they are a favorite of war-zone photo correspondents."

Har du slutat på Erisoft? :)

Kata har onekligen många intressanta prylar: http://www.kata-bags.com/Literature/NEWphoto.pdf

Och lätt var den, bara 1.7 kilo. Tamrac exp 7 som jag funderar på väger 2.9

Låter intressant!
Vem säljer produkterna i Sverige?

/Stefan
 
Hejsan

Jag måste bara hålla med om att kata-r103 var ett riktigt bra köp, jag har haft min i ungefär en vecka nu... =)

/Johannes
 
KJH skrev:
Hejsan

Jag måste bara hålla med om att kata-r103 var ett riktigt bra köp, jag har haft min i ungefär en vecka nu... =)

/Johannes

Har kollat Kata-r103 på Madeco. Verkar vara en rejäl rygga. Särskilt det centrala facket verkar lättåtkomligt, för att förvara en skjutklar kamera.
Är du nöjd med din? Hittat några negativa saker?

MVH
Stefan
 
Ingen aning, har ingen.

Jag har bara en Kata R-103 som jag är så nöjd med.

Det var någon som frågade vad är negativt med den? Det skulle vara avsaknaden av ett "midjeavlastningsbälte", ett sådant skulle göra den ännu lättare att bära med sig.

--jalle

Dimage7d skrev:
Hej Jalle!

Vad tycker du om expedition femman? Funderar på en sjua...
 
Stebes skrev:
Har kollat Kata-r103 på Madeco. Verkar vara en rejäl rygga. Särskilt det centrala facket verkar lättåtkomligt, för att förvara en skjutklar kamera.
Är du nöjd med din? Hittat några negativa saker?

MVH
Stefan

Hejsan

Jag har inte hunnit prova ryggsäcken i fält ännu. Har varit mkt jobb senaste veckan. Men de rundor jag gått i lägenheten har flutit på bra. =) Jag gillar skarpt att man kan snabböppna väskan för att ta ut den skjutklara kameran. Stativet lyckades jag också att fästa på ett bra sätt med den medföljande fästet.

Kan verkligen rekomendera denna säck!!

/Johannes
 
För er som funderar på Tamrac gäller det att ´snabba sig´...de som har argenturen slutar med importen av Tamrac (förmodligen kommer någon annan ta över vad det lider).

Mvh Björn
 
Det är Tura Scand. Som har haft agenturen innan men har slutat, men du ka´n kolla med Kamerdoktorn då dom ´har utförsäljning på Alla deras väskor.

/sam
 
F1n skrev:
För er som funderar på Tamrac gäller det att ´snabba sig´...de som har argenturen slutar med importen av Tamrac (förmodligen kommer någon annan ta över vad det lider).

Mvh Björn

Har köpt en splajtans ny exp 5 för halva priset på ebay (NY!)
 
Svar ja. Helt utan problem. Den sitter på kameran på bilden på min rygga, där ser du hur den ligger jäms med kanten.

mvh/Ove
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.