Annons

Kaffebrus

Produkter
(logga in för att koppla)
Angående kaffebrus

Har handlat ett antal gånger hos kaffebrus under årens lopp. Kan inget annat än att rekommendera dem. Första gången jag beställde så beställde jag bla två pirat batterier till min canon 350d. När jag fick grejerna någon dag efter beställningen så saknades ett batteri. Jag mailade direkt och fick ett snabbt svar med en ursäkt och ett löfte om att skicka det resterande batteriet. Inget tjafs! Batteriet kom dagen efteråt. Det kallar jag bra kundservice!

I övrigt gillar jag kaffebrus skarp. Bra priser på trevliga tillbehör till vettiga priser! Har inte köpt något som jag ansett varit av dålig kvalite.

/Peter

P.S Har ingen som helst anknytning till kaffebrus. Är bara en väldigt nöjd kund.
 
Varför kollade du inte det innan du beställde? Då är det ju inte deras fel att det tagit lång tid, utan något du borde ha känt till genom att läsa vad som står om produkten.

Men varför kollar inte du ursprungsinlägget från samma person innan du skriver? ;-)

I det allra första inlägget i den här tråden skriver han "...produkten skall finnas i lager...". Det är ungefär en vecka efter sin egen beställning som han kan konstatera att Kaffebrus ändrat status på produkten till beställningsvara.
 
Men varför kollar inte du ursprungsinlägget från samma person innan du skriver? ;-)

I det allra första inlägget i den här tråden skriver han "...produkten skall finnas i lager...". Det är ungefär en vecka efter sin egen beställning som han kan konstatera att Kaffebrus ändrat status på produkten till beställningsvara.
Hoppsan! Det såg jag inte alls. Jag ber om ursäkt!
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.