Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kaffebrus studioblixt-ägare se hit!

Produkter
(logga in för att koppla)
Andreas, samma här. Knappt 2000 kändes som en rimlig summa för mig som supernybörjare. Slukar allt jag hittar i studiofotoväg för att vara lite förberedd när settet kommer. Maken är nästan lika intreserad han, kanske är det för att jag lovat att han skall få ta lite fina bilder på mig... :-D

Du kan känna dig trygg med blixtar från www.kaffebrus.com Mina bilxtar har hängt med i snart två år och utan några problem alls. Bilderna bild kanonbra och det syns inte flera tusen i skillnad på mina bilder och andras tagna med dyrare utrustning. www.pix4chicks.se för bild exempel.

Idag fick jag hem paketet och nu är de uppsatta, det blev 2x110w lite och en radiosändare. Har tagit lite testfoton och det blir faktiskt ganska bra! Det enda som är kasst nu är bakgrunden! Måste skaffa en bra bakgrund nu vilket jag kommer ha råd med nu eftersom jag köpte billiga blixtar!! :)

Det enda jag känner är att kanske kanske är de för starka trots att jag har dem på lägsta effekt. Dock står de knappt 2 m från objektet. :) Det kommer bli en kul helg!! :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar