Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Kaffebrus "5i1" reflexskärm
- Trådstartare Stiffneck
- Start datum
Stiffneck
Aktiv medlem
T_M skrev:
Jag köpte en 5i1 från kaffebrus och kan säga att kvaliten på påsen/fodralen inte är något vidare, väldigt tunt. Min gick sönder nästan omgående! Men skärmen är väl ok.
Jag är benägen att hålla med. Själva skärmen (diffusionsduken) är helt ok och silversildan är det inte heller något fel på. Men den randiga guld/silversidan repas hur lätt som helst. Det lär ha flagnat inom ett halvår.
Inget snack om att Lastolites skärmar håller en helt annan kvalitet. Har använt dom i flera år utan en endaste lien repa. Väl värt dom extra pengarna.
Jörgen W
Medlem
Jag har haft min 5 in 1 i 16 månader nu och min skärm har varken flagnat eller gåttsönder. Men fodralet som den ligger i har gottsönder i dragkedjan. Guldsidan är aldeles för varm i tonen för att det kännas snyggt enligt mig.
Man får vad man betalar för. Det är billigt, inte topkvalite men det duger för en amatör som mig.
Man får vad man betalar för. Det är billigt, inte topkvalite men det duger för en amatör som mig.