Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kabel till fjärrutlösare ?
- Trådstartare massemus
- Start datum
Det är inte kritiskt, använd vilken kabel som helst som har tillräckligt antal ledare och är tillräckligt flexibel. Skall du göra en extremt lång, tiotals meter, bör du använda grov kabel för att hålla ner resistansen.
Har du en gammal utsliten mus som ligger och skräpar så är den nog villig att offra sin kabel.
Har du en gammal utsliten mus som ligger och skräpar så är den nog villig att offra sin kabel.
ille
Medlem
Vad är det för artikelnummer på N3 kontakten hos ELFA? Jag beställde en N3 adapter från cyberphoto för att bygga min bitutlösare till mitt hjälmmontage? Fick pröjsa 531 kr för en liten sladdstump.
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=225233
http://www.cyberphoto.se/info.php?article=225233
Daniel Ahlin
Aktiv medlem
Det artikelnummret vill jag också ha. När man ändå bygger, finns det något mer man vill ha i en trådutlösare?
Ljus och ljudkänslighet borde inte vara några problem att fixa.
Ljus och ljudkänslighet borde inte vara några problem att fixa.
UrbanJ
Aktiv medlem
Re: Artikelnummer
Ahh. den har ju utgått..
massemus skrev:
Elfa= 35-791-17
Magnus Andersson
Ahh. den har ju utgått..
Joppe
Aktiv medlem
resistansen... är ju inte så hemma på det här med el o sånt... Tänkte bygga en sån som Johan Sjögren la upp en bild på i en annan tråd (om 300D) fast till en minolta. vill ha lite längre så jag har köpt 2,5 m telekabel, borde väl fungera eller? "byglingen" blir ju bara lite längre?
UrbanJ
Aktiv medlem
Joppe skrev:
resistansen... är ju inte så hemma på det här med el o sånt... Tänkte bygga en sån som Johan Sjögren la upp en bild på i en annan tråd (om 300D) fast till en minolta. vill ha lite längre så jag har köpt 2,5 m telekabel, borde väl fungera eller? "byglingen" blir ju bara lite längre?
2,5 meter är inga problem..
dapa
Aktiv medlem
Re: Artikelnummer
Det där är ju inte N3 kontakten, det är en tangenbordsströmställare.
massemus skrev:
Elfa= 35-791-17
Magnus Andersson
Det där är ju inte N3 kontakten, det är en tangenbordsströmställare.
Daniel Ahlin
Aktiv medlem