Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpte batterigrepp till K100D!

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag köpte mitt på Ebay (väldigt varierande priser), har inte hittat Travor eller Ansmann i Sverige.

Och ja, jag gillar greppet. Vill dock vara tydlig med att det inte handlar om Pentax-känsla direkt - men väl värt pengarna för mig.

/ Jonas

Jag köpte mitt på Ebay (väldigt varierande priser), har inte hittat Travor eller Ansmann i Sverige.

Och ja, jag gillar greppet. Vill dock vara tydlig med att det inte handlar om Pentax-känsla direkt - men väl värt pengarna för mig.

/ Jonas

ANSMANN har dom på Mediamarkt i alla fall. Den trevliga flickan visade i alla fall upp en broshyr från dom med vertilgrepp. Var till Sony jag kollade med det verkade som dom kunde beställa det man ville ha. Var MM i Norrköping jag var på kan jag meddela...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar