Annons

Köpa Svensk manual till canon?

Produkter
(logga in för att koppla)

looc

Medlem
Ett tips!
Behöver du en svensk bruksanvisning till din importerade canon kamera så kan de beställas från canon support - 08 744 86 20

jag beställde just en svensk manual till min 30d för 175:-

/björn
 
looc skrev:
Ett tips!
Behöver du en svensk bruksanvisning till din importerade canon kamera så kan de beställas från canon support - 08 744 86 20

jag beställde just en svensk manual till min 30d för 175:-

/björn

Eller från en norsk, dansk eller finsk kamrat som inte behöver sin svenska bruksanvisning.
 
Tack för tipset!
Ett tydligt prisfall från de 695:- de ville ha på MK Electronics för en månad sedan...
 
får man den i bokform eller på cd-skiva?

fick min is3'a idag och till min stora besvikelse får man en manual på skiva 166 sidor som jag skrev ut, väldigt otympligt =(

skulle verkligen vilja ha en manual i bättre format som man kan ta med sig .. jag kommer behöva det märkte jag när jag fipplade lite på kameran =)
 
Som Roland sa, kolla upp Norska och Danska forum, dom har ju fått Svenska manualer med sina kameror.

kent.
 
Med min EOS 30D fanns svenska, finska och danska manualer. Norska vet jag inte om det finns eller om de packas med andra länder. Således är det meningslöst att gå in på norska forum.
Någon som vet vilka danska och finska forum som finns kan ni ju gärna länka dit.
 
Ok, här är resultatet.

Någon vecka senare kom manualen med posten.
Tryckt manual på svenska, större änn den tyska som följer med kameran, denna är i a5 format men den funkar perfekt.

Visst finns det många sätt att skaffa en svensk manual men det var inte meningen med detta inlägg. Jag bara delade med mig av ett tips för de som inte orkar krånga med att leta i olika forum. Troligen något dyrare men det funkar helt utan strul.
 
Du kan ladda ner Svensk manual på Canon's Europasida. Jag laddade ner manual till 300d för ett par dagar sedan. Jag tittade nyss efter, och till 350D fanns det inte att ladda ner så kanske finns möjligheten bara till utgångna modeller? Men på engelska finns ju att ladda ner, som tidigare sagts.
 
Jag lade in en efterlysning på foto.no och efter några veckor fick jag mail från en tjej i Trondheim som inte behövde sin svenska manual, så den finns numera hos mig.

Heia Norge!

//Anders
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.