Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa piratbatterigrepp - vågar jag?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kineser, kineser; bara kineser.............

Det är nog så att dom jobbar övertid.......................

Hama's b-grepp är nog inga undantag; och inte Canon/Nikon hällre

Dessa är egentligen inte billiga; det är dom "orginala" som är dyra ;-)
 
Vågar inte svara på just denna, har känt på olika och vissa är riktigt dåliga.

Dock så har jag köpt mit från linkdelight och är grymt imponerad, kvaliteten är som orginal.

http://www.linkdelight.com/B8F-Batt...700-MB-D10-+-EN-EL3E-+-BL-3.html?keyword=D300

Fick hem mitt grepp förra veckan. Har inte hunnit testa så väldigt mycket än men jag är väldigt nöjd än så länge. Kvaliteten känns riktigt bra, ända skillnaden är att det är i plast istället för magnesium. vilket inte jag behöver.

Förövrigt samma som dom säljer på cyberphoto, samma märke iaf.
 
Fick hem mitt grepp förra veckan. Har inte hunnit testa så väldigt mycket än men jag är väldigt nöjd än så länge. Kvaliteten känns riktigt bra, ända skillnaden är att det är i plast istället för magnesium. vilket inte jag behöver.

Förövrigt samma som dom säljer på cyberphoto, samma märke iaf.

OK, var det från Linkdelight som det länkas till ovan?
 
Köpte också ett från linkdelight från ebay.co.uk till min 1000D. Har aldrig testat något annat batterigrepp så jag har inget att säga om kvalité. Jag är iallafall mycket nöjd, alla knappar fungerar och den känns bra att hålla i.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.