Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa kamera nu Nikon/Canon SNABB HJÄLP SNÄLLA

Produkter
(logga in för att koppla)
"""3. Jag fotar mycket insekter och växter, vilket betyder att jag ofta tvingas ligga på marken för att få den rätta vinkeln. Med liveview underlättas det ju så klart, men hur är det med autofokusen vid liveview-fotografering, hur skiljer sig D90 från 40D, det är ju viktigt att kunna fokusera snabbt om man vill plåta insekter som sitter still korta stunder några cm från marken."""

Sony A350 skulle jag råda dig till om du fotar marknivå ofta samt svåra lägen.... Stora bildfiler med cropförmåga får du vilket är bra med små insekter..2 bilder i sek med live view gör du får många chanser att få den perfekta bilden med serietagning..... Stort utbud av optik.. beg o nytt. Alltid stabiliserad dessutom ..Samt en snabb autofokus via live view som slår dom andra med hästlängder.. Den är så överlägsen så dom andra borde inte få kallas live view. Utan Slow view maximalt.....

Sorry ot.. Men svaret var så givet på en sådan beskrivning av fotoproblematik som beskrevs ovan så det gick inte låta bli trotts Ot besvara nr 3 i hans inlägg... Skall inte upprepas..Sorry igen..
 
ANNONS