Annons

Köpa kamera i Florida

Produkter
(logga in för att koppla)
Om du ska vara på samma address i Florida ett tag rekommenderar jag att du beställer från bhphotovideo i New York istället. http://www.bhphotovideo.com/

Köper du kamera i butik får du nämligen betala state tax på 6-7% (beror på vart du är). Sen är BH en väldigt välrenomerad butik/internetaffär, som oftast ligger väldigt bra i pris.

Är du i Miami har du "Wolfs camera" på Biscayne (US1) och ca 127'e NE, samt en till Wolfs i Aventura Mall på Biscayne och ca 194'e NE.

B&H levererar inte till hotell och liknande. Man måste ha en riktig bostadsadress.

Ajfan, det hade jag ingen aning om. Eftersom jag har fast bostadsaddress på Miami Beach har jag aldrig reflekterat över det. Vid ett tillfälle beställde jag dock till ett "warehouse" (vet inte riktigt vilket ord man använder på svenska..lager?), och det var inga problem.

Håll dig dock riktigt långt borta från de handlare som finns på/kring International Drive i Orlando då det alltid handlar om rep. ex eller andra varor av såväl tvivelaktigt skick och ursprung.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar