asmodeus
Aktiv medlem
Jag köpte en billig digitalkamera för några veckor sen. Jag är rätt nöjd med den, men egentligen var det väl bara ett temporärt köp. Funderar på att köpa en "riktig" kamera. Helst skulle man väl vilja ha en systemkamera. Jag tycker de verkar mysigast att fotografera med i längden. Men jag är ju ingen riktig fotograf än så jag vet inte. Men med en systemkamera tycker jag det blir för mycket jobb med att framkalla och allt. Framför allt så går det ju åt pengar, och som fattig student så är inkomsten begränsad.
Vad jag hade tänkt mig är då en digital systemkamera. Jag vill ju framför allt ha möjligheten att byta objektiv, koppla in extern blix mm. Dock så har de digitala systemkamerorna jag sett vart _väldigt_ dyra. Tänkte om någon hade några bra förslag på mina önskningar. Priset får vara som mest 10-12.000.
Vad jag hade tänkt mig är då en digital systemkamera. Jag vill ju framför allt ha möjligheten att byta objektiv, koppla in extern blix mm. Dock så har de digitala systemkamerorna jag sett vart _väldigt_ dyra. Tänkte om någon hade några bra förslag på mina önskningar. Priset får vara som mest 10-12.000.