Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Köpa begagnat i USA
- Trådstartare Bulla
- Start datum
PrinsValium
Aktiv medlem
Kopte just ett 24mm objektiv begagnat fran adorama (i skick 9 visserligen) som ser ut helt som nytt. Jag vet att bhphoto ocksa saljer begagnat. Kanske inte det allra billigaste men iaf en hel del billigare an i sverige. Jag skulle inte tveka att kopa fler begagnade saker fran nagot av dom tva foretagen.
julgus
Aktiv medlem
Hej
allt är ju inte auktioner på ebay... oftast så kan du ju köpa direkt också...
Jag köpte på ebay för ett tag sedan.. kändes lite olustigt att sända iväg pengarna men efter 10 dagar så kom prylarna i bättre skick än utlovat, och för ungefär halva priset jmf med begpris i Sverige....
Det var mycket enkelt att betala via ebank (Handelsbanken) till konto i USA,
Kolla säljarens historik innan köp.... många säljare har många försäljningar som enl historiken är genomförda till köparens tillfredställe, dessa säljare är ju mer företroendeingivande än en alldeles ny med ett otroligt erbjudande...
Att Ebay är en rörig & smetig (läs amerikansk) site får man stå ut med...
Med vänlig hälsning
Johan
allt är ju inte auktioner på ebay... oftast så kan du ju köpa direkt också...
Jag köpte på ebay för ett tag sedan.. kändes lite olustigt att sända iväg pengarna men efter 10 dagar så kom prylarna i bättre skick än utlovat, och för ungefär halva priset jmf med begpris i Sverige....
Det var mycket enkelt att betala via ebank (Handelsbanken) till konto i USA,
Kolla säljarens historik innan köp.... många säljare har många försäljningar som enl historiken är genomförda till köparens tillfredställe, dessa säljare är ju mer företroendeingivande än en alldeles ny med ett otroligt erbjudande...
Att Ebay är en rörig & smetig (läs amerikansk) site får man stå ut med...
Med vänlig hälsning
Johan