Annons

Köp & sälj - vad har hänt?

Produkter
(logga in för att koppla)

od_foto

Aktiv medlem
Hej
Vad har hänt med "Köp & sälj"? Det var så himla bra förut när man kunde gå in på t.ex. objektiv säljes, och bara få upp dessa. Nu hittar jag inte den funktionen, utan får som minsta urval alla nya annonser. Inte bra, enligt min mening.

Ja, du har rätt. Tidigare kom man direkt till denna funkton, vilket ju var mycket bättre. Men bra att den inte var helt borta i alla fall. Tack!

Fullständigt KAOS på säljsidan numer. Det nya var ingen höjdare alls :(

Det var extremt mycket bättre innan.

Gå in och skriv en kommentar i nyheten om omstruktureringen, det har jag gjort. Ju fler röster, desto bättre hörs man...

od_foto skrev:
Gå in och skriv en kommentar i nyheten om omstruktureringen, det har jag gjort. Ju fler röster, desto bättre hörs man...

Fast det har inte hjälpt särskilt mycket :(

Allvarligt, ni som är ansvariga för fotosidan - vad var det för fel på enkelheten (för det var JÄTTEMYCKET snyggare, enklare, och bättre innan ni skapade en total oreda bland sälj, köpes).

Nu får ni vara lite konkreta, vad gjorde det rörigare nu och vad var det ni mest gillade förut?

Hur jobbar ni med Annonsmarknaden, vad vill ni se när ni går in - letar ni en specifik produkt eller vill bara som det kommit några nya annonser? Varför var det bättre förut - hur gick ni då?

Att vi gjorde om var för att vi fick massa synpunkter på att just K&S var så dåligt, rörigt, svårsökt etc... Det var nog från dem som ville se nyinkomna annonser i olika kategorier, inte specifika kategorier. Svårt att göra alla till lags iofs.

Är det översiktsmatrisen ni saknar - borde den ligga kanske som förvald flik istället för listan?

Är listan med med senaste annonser ens intressant? Någon här som kollar den?

Jag går alltid in och väljer översikt och sen säljes på t ex objektiv eller digitala systemkameror.

Så för min del skulle gärna översikten få vara startsida.

Kanske går att göra en poll eller nåt om vilken flik flest vill starta med.. det är ju bra med listan över senaste annonser med då den troligen ger lite fler spontanköp på saker folk inte aktivt letar efter för att de inte vet att de behöver just den grejen. :)

Vi kan ju göra en enkel lösning - att systemet kommer ihåg vad man valde senaste, och förväljer den fliken. Det kommer den sedan ihåg mellan inloggningarna också.

Problemt är att det ser helt "snurrigt" ut, eftersom man "default" hamnar i en djungel bland alla andra märken, tillbehör, och allehanda atteraljer som säljs. Det ger ett "stökigt" intryck.

Förr var det både bättre och enklare när man kunde lista var märke för sig. Det som såldes och det som folk ville köpa. Jag är tyvärr inte intresserad att behöva gå igenom sjuttioelva kategorier med div grejer innan.

Jag förstår inte ens varför man ändrade den smidiga enkelhet som fanns innan man pillade sönder annonsdelen.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto