Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kändisar!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja å Foten

På 1:a maj förra året var jag i Tibro och träffade där före detta statsministern Ingvar Carlsson.
 

Bilagor

  • ja å ingvar.jpg
    ja å ingvar.jpg
    28.7 KB · Visningar: 692
  • Namnlöst-1.jpg
    Namnlöst-1.jpg
    19.6 KB · Visningar: 691
Anthony Daniels aka C-3PO

Anthony Daniels aka C-3PO under Star Wars utställningen i Örnsköldsvik 27/6 2008
 

Bilagor

  • c3po.jpg
    c3po.jpg
    11.9 KB · Visningar: 462
När jag bodde i Asien 2006 gick jag och strollade gatan fram i Hanoi, för en gång skull utan kamera med. Där framför mig stod Bill Clinton och såg mig, vinkade (antagligen för jag var den enda med västerländskt utseende i närheten) och, tja, det kunde blivit en bra bild.
Nu går jag sällan ut utan kamera.
 
När jag bodde i Asien 2006 gick jag och strollade gatan fram i Hanoi, för en gång skull utan kamera med. Där framför mig stod Bill Clinton och såg mig, vinkade (antagligen för jag var den enda med västerländskt utseende i närheten) och, tja, det kunde blivit en bra bild.
Nu går jag sällan ut utan kamera.

Det är så jobbigt att alla de där bra bildtillfällena inträffar när man inte har kameran med sig. Å andra sidan har jag den ofta med mig nuförtiden och det känns som det inte händer något...
 
Alexander Skarsgård solar till höger på bilden i Mexico 2001, han var trevlig.
 

Bilagor

  • IMG0411 (Medium).jpg
    IMG0411 (Medium).jpg
    17.7 KB · Visningar: 1,355
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.