Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jupio Batterigrepp

Produkter
(logga in för att koppla)

monsterb

Avslutat medlemskap
Hallå!

Är det någon som har testat batterigreppen från Jupio? Hur känslan är jämfört med märkesvarianterna osv.

Jag är själv ute efter JBG-C003 till Canon 7D men jag kan tänka mig att kvaliten är liknande till de flesta modellen.
 
Kan meddela att de känns oerhört gedigna! Bra kvalité, bra känsla och framförallt ett sjukt bra pris! Ser ingen anledning till att köpa ett original när Jupios grepp finns. Nu har jag bara erfarenhet av mitt grepp till D800, men tror som sagt de inte skiljer sig särskilt mycket mellan greppen till olika kameramodeller.

Köpte mitt hos Cyberphoto och där verkar de ha Jupios batterigrepp till de flesta modellerna i lager!
 
Kan meddela att de känns oerhört gedigna! Bra kvalité, bra känsla och framförallt ett sjukt bra pris! Ser ingen anledning till att köpa ett original när Jupios grepp finns. Nu har jag bara erfarenhet av mitt grepp till D800, men tror som sagt de inte skiljer sig särskilt mycket mellan greppen till olika kameramodeller.

Köpte mitt hos Cyberphoto och där verkar de ha Jupios batterigrepp till de flesta modellerna i lager!

Tackar för svar!
Lutar nog att bli ett sånt framöver då. :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.