AndersLindewall
Aktiv medlem
Vet någon vad Jens använder när han är ute och fotograferar i världen? Att han helst plåtar på film såg jag i dokumentären på tv men vilken kamerautrustning skulle vara intressant att veta...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AndersLindewall skrev:
Vet någon vad Jens använder när han är ute och fotograferar i världen? Att han helst plåtar på film såg jag i dokumentären på tv men vilken kamerautrustning skulle vara intressant att veta...
AndersLindewall skrev:
Digi skrev:
Förstår inte hur det kan vara intressant att veta vad han använder för utrustning.
Tänk istället hur han skapar bilderna.
mvh Markus
awaw skrev:
Undrar vad han har för utrustning när han skriver? Typsnitt o dylikt? Mac eller PC? Gammal skrivmaskin?
Digi skrev:
Förstår inte hur det kan vara intressant att veta vad han använder för utrustning.
mvh Markus
anders wiklund
(awaw) Undrar vad han har för utrustning när han skriver? Typsnitt o dylikt? Mac eller PC? Gammal skrivmaskin?
Jag tycker att det är en helt klart relevant fråga som trådskaparen ställer. Och som sagt, bildskapandet påverkas ju i rätt stor grad av om man jobbar med en Pen-F istället för en Sinar-F.Digi skrev:
Förstår inte hur det kan vara intressant att veta vad han använder för utrustning. Tänk istället hur han skapar bilderna.
Digi skrev:
mvh Markus
Orky skrev:
Alltså, det är såna som ni som gör att jag besöker fotosidan mindre och mindre. Anders ställer en fråga, han kanske är mer teknikintresserad än bildintresserad eller helt enkelt bara är nyfiken? Måste ni då komma med era dryga kommentarer, passar inte ämnet er så låt bli att skriva i tråden...
-Ale skrev:
Det är trådar som denna som gör att besöker sidan mindre och mindre ,
Onödiga trådar om irrelevanta utrustningsämnen ..
-Ale skrev:
Det är trådar som denna som gör att besöker sidan mindre och mindre ,
Onödiga trådar om irrelevanta utrustningsämnen ..