Mánadís
Aktiv medlem
Har nu programmet Jasc Paint Shop Pro 9 installerat på datorn och det funkar alldeles utmärkt för mig. Funderar dock lite på att köpa den nya versionen Corel PSP 10 när jag får råd. Ni som har provat den, tycker ni den var bättre/sämre än 9:an, enklare/svårare att lära sig? Värd pengarna? Går det att få på engelska om man köper i Sverige?
Jag är inget snille när det kommer till datorer och bildbehandlingsprogram och det har tagit ett tag att lära sig 9:an. Och dessutom kan jag det bara på engelska då jag köpte den versionen... Så om det är jättekrångligt att lära om sig är det ju inget vidare.
Har hört att 10:an är ganska långsam, men är det värre än 9:an?
Sedan har jag funderat länge på det här med PSP vs Elements/CS2. Har fått för mig att PSP 9 är bättre än Elements, men sämre än CS2 (när det gäller funktioner och sånt). Hur är det egentligen? Hur avancerat räknas det som?
Jag är inget snille när det kommer till datorer och bildbehandlingsprogram och det har tagit ett tag att lära sig 9:an. Och dessutom kan jag det bara på engelska då jag köpte den versionen... Så om det är jättekrångligt att lära om sig är det ju inget vidare.
Har hört att 10:an är ganska långsam, men är det värre än 9:an?
Sedan har jag funderat länge på det här med PSP vs Elements/CS2. Har fått för mig att PSP 9 är bättre än Elements, men sämre än CS2 (när det gäller funktioner och sånt). Hur är det egentligen? Hur avancerat räknas det som?