andreas.erik.nilsson
Ny medlem
13 maj lämnade jag in min kamera på reparation hos Japan Photo i Göteborg, det anmärkningsvärda här är att jag fortfarande, tre månader senare fortfarande inte fått den i retur!! Deras så kallade "Superförsäkring" som jag betalt dyra pengar för visade sig vara en försäkring som är till liten nytta, får man inte tillbaka kameran så kan det ju kvitta att den är självriskfri, etc.
Varningens finger för Japan Photo som inte heller på något sätt velat kompensera mig för detta utan tycker bara att det är oturligt att det tar lång tid. Två bröllop, en semester med mera har avverkats utan att jag har en kamera. Måste säga att det är anmärkningsvärt att de bestämmer sig för att sköta ett ärende så illa. Någon som varit med om något liknande hos Japan Photo eller hos någon annan, vad gör man?
Håll er borta från Japan Photo!
Varningens finger för Japan Photo som inte heller på något sätt velat kompensera mig för detta utan tycker bara att det är oturligt att det tar lång tid. Två bröllop, en semester med mera har avverkats utan att jag har en kamera. Måste säga att det är anmärkningsvärt att de bestämmer sig för att sköta ett ärende så illa. Någon som varit med om något liknande hos Japan Photo eller hos någon annan, vad gör man?
Håll er borta från Japan Photo!